مجله خبریراه و شهرسازیصنایع ساختمانی

عقب‌ماندگی کشور در صنعتی‌سازی ساختمان

دبیر سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت با بیان این‌که در صنعتی‌‌سازی ساختمان عقب‌ماندگی زیادی داریم، گفت: در مدیریت پروژه‌های ساختمانی خیلی از دنیا عقب‌تر هستیم.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم،  سیدمحمدرضا علوی پور با اشاره به این‌که ایران در دانش مدیریت ساخت پروژه ضعیف است، اظهار کرد: با آن‌که در ساختار پروژه‌های صنعتی، نفت، گاز و… وضعیت خوبی داریم، اما در مدیریت پروژه‌های ساختمانی خیلی از دنیا عقب‌تر هستیم و به‌تازگی از روش‌های سنتی ساخت و ساز به سمت شیوه‌های مدرن حرکت کرده‌ایم.

وی افزود: نیروهای متخصص زیادی در حوزه ساخت و ساز داریم که در صورت استفاده از آن در مدیریت ساخت شاهد جلوگیری از اتلاف انرژی خواهیم بود.

وی با اشاره به صنعتی سازی ساختمان در کشور گفت:‌ تا برای صنعتی‌سازی هزینه نکنیم کاری انجام نمی شود. در این حوزه عقب‌ماندگی زیادی داریم و نیازمند فناوری‌های نوین هستیم. تا زمانیکه با کارهای مطالعاتی ساخت ارتباط نگیریم اتفاقی در بخش صنعتی‌سازی ساختمان روی نخواهد داد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا