بورس و بازارصنایع ساختمانیمجله خبری

دنبال اجرای طرح صنعتی‌سازی ساختمان در لرستان هستیم

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، احمدرضا دالوند بیست و هشتم آذرماه، در بازدید از کارخانه صنعتی‌سازی ساختمان وزارت دفاع در تهران، اظهار کرد: با توجه به اینکه صنعتی‌سازی، دوام و سرعت ساخت ساختمان را افزایش می‌دهد و از طرفی در برابر انتقال صوت و مصرف انرژی بسیار مؤثرتر و به شدت مصرف انرژی برق برای خنک سازی در تابستان و انرژی برای گرمایش در زمستان را کاهش ‌می‌دهد، امروزه مورد استقبال کشورهای صنعتی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز با دو هدف عمده از این مجموعه بازدید کرده‌ایم، گفت: قصد داریم در برنامه‌ بلندمدت به منظور توانمندسازی لرستان در بحث صنعتی‌سازی ساختمان این طرح را در استان فعال و نقش پایلوت را برای استان‌های همجوار ایفا کنیم.

دالوند افزود: با توجه به اینکه بحث ساخت و سازها برای اقدام ملی در استان به زودی شروع می‌شود برای کاهش هزینه‌ها و سرعت بخشی در زمان اجرای پروژه‌ها از این صنعت نوین استفاده خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در بحث اقدام ملی با استفاده از این صنعت مردم را هرچه سریعتر خانه‌دار کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا