مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

ابلاغ آیین‌نامه ایجاد شهرک‌های مسکونی تا ماه آینده

وزیر راه و شهرسازی از تدوین و ابلاغ آیین‌نامه ایجاد شهرک‌های مسکونی تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: سیاست‌های اتخاذشده در وزارت راه و شهرسازی برای پاسخ به نیاز متقاضیان مسکن است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در نشست شورای مسکن با بررسی موانع موجود بر سر راه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان‌های سراسر کشور،‌ اظهار کرد: تولید مسکن و عمل به تعهد دولت سیزدهم در اجرا و تکمیل 4 میلیون واحد مسکونی سیاستی است که با راهکارهای متعدد و در همکاری با مجموعه دولت در حال انجام است.

وی با تأکید بر تسریع در تولید مسکن به‌عنوان سیاست کلان دولت و همراهی تمامی ذی‌مدخلان، ادامه داد: مجموعه وزارت راه و شهرسازی برای تسریع در تولید مسکن، سیاست‌هایی همچون ایجاد شهرک‌های مسکونی و شهرهای جدید را در برنامه قرار داده است که در همین رابطه 27 شهر ساحلی و 50 شهرک مسکونی در برنامه قرار گرفته است.

وی با یادآوری هدف‌گذاری و تصویب ایجاد شهرهای ساحلی و شهرک‌های مسکونی در کشور، گفت: مجموعه روش‌ها و سیاست‌های اتخاذشده در وزارت راه و شهرسازی برای پاسخ به نیاز متقاضیان مسکن است و استانداران و استان‌ها نیز در این مهم همراهی مناسب را خواهند داشت.

بذرپاش خطاب به معاونان خود و مدیران‌کل راه و شهرسازی استان‌ها تأکید کرد: پیشنهادهای شرکت عمران شهرهای جدید و ستاد وزارتخانه در خصوص 27 نقطه ساحلی باید توسط استان‌ها بررسی و نتیجه اعلام شود، همچنین، ضرورت دارد در ماه آینده، آیین‌نامه ایجاد شهرک‌های مسکونی تدوین و به‌عنوان روش اجرا به استان‌ها ابلاغ شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا