راه و شهرسازیمجله خبری

شهرداری تهران به دستور دادگاه، ۲۰ کامیون خاک در یک گودال خالی کرد

به گزارش ساختمان آنلاین: و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ تهران، حمید جوانی شهردار با بیان اینکه پرونده هایی درباره گودهای پرخطر در منطقه وجود دارد که برخی از آنها رفع خطر شده اند و چند مورد از این پرونده ها همچنان در جریان هستند، گفت: در بلوار نلسون ماندلا نبش خیابان گل آذین پروژه ای که ۸ سال بود بعد از گودبرداری متوقف شده بود با اخذ حکم قضایی و حضور عوامل اجرایی شهرداری ناحیه ۲، رییس اداره حقوقی منطقه و نیروی انتظامی کلانتری ۱۰۳ گاندی در موقعیت ملک مذکور نسبت به تخلیه ۲۰ کامیون خاک به منظور رفع خطر از گود اقدام شد.

جوانی به فرصت یک هفته ای به مالک گود رها شده اشاره کرد و  ابراز داشت: تمامی مسئولیت های ناشی از خطر این محل اعم از جانی و مالی برای عابرین و مجاورین بر عهده ذی نفعان است و چنانچه در مدت تعیین شده نسبت به فعال کردن کارگاه ساختمانی اقدام ننماید با توجه به حکم قضایی فعالیت و پر نمودن گود رها شده از سوی ارگان های مربوطه انجام می شود.

شهردار منطقه ۳ خاطرنشان کرد: یکی دیگر از این گودها در تقاطع میرداماد و ولیعصر(عج) جنب مجتمع پایتخت است که پس از پیگیری ها و اخطارهای مکرر شهرداری ناحیه ۶ به مالک پس از حدود دو سال رها بودن گود، عملیات مقاوم سازی دیوارهای پیرامونی درحال اجرا است.

جوانی افزود: برطبق آخرین گزارش بازدید از این ملک، ۱۲ عدد ستون بتن ریزی شده است و قالب بندی مابقی ستون ها در حال انجام است.

شهردار منطقه ۳ بیان کرد: مالک می بایست با اجرای سقف زیرزمین هر چه سریعتر نسبت به تسریع عملیات رفع خطر از گود اقدام کند در این راستا اخطار جهت ارائه گرارش مهندس ناظر مطابق با مرحله عملیات صادر و ابلاغ شده است

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا