بورس و بازارصنایع ساختمانیمجله خبری

آیا سیمان در فصل سرما گران می‌شود؟

به گزارش ساختمان آنلاین:   سید شمس‌الدین حسینی با بیان اینکه در فصل گرم امسال به کارخانه‌های تولید سیمان کشور خاموشی دادند که کار اشتباهی بود، اظهار داشت: درپی این خاموشی ها متاسفانه به ناچار کوره‌های کارخانه های تولید سیمان نیز خاموش شدند و از چرخه تولید جا ماندند.

نماینده حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس‌آباد از برنامه خاموشی گاز کارخانه های تولیدسیمان در کشور هم زمان با فصل سرد سال خبر داد و افزود: این خاموشی و در پی آن راکد شدن تولید و برهم خوردن تعادل عرضه و تقاضا در بازار موجب افزایش بی رویه مجدد سیمان در کشور خواهد شد.

حسینی تامین سوخت این واحدها را نیاز به هماهنگی و نشست وزارت صمت‌ و وزارت نیرو عنوان و تصریح کرد: البته نشست هایی‌ انجام شد اما نیاز است تا با توجه به نزدیکی فصل سرما، تدابیری اتخاذ شود تا دچار بحران و در نهایت بی نظمی در بازار نشویم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا