مجله خبریبورس و بازارراه و شهرسازی

سقف تسهیلات ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی امسال افزایش نمی‌یابد

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: به دلیل مشکل برخی روستائیان در باز پرداخت، سقف تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی، امسال افزایش نمی‌یابد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از صدا و سیما، مجید جودی گفت: در سال ۱۴۰۲ به موازات معرفی باقیمانده متقاضیان وام مسکن روستایی به بانک‌ها برای عقد قرارداد، منتظر مصوبه دولت در دو ماه اول امسال هستیم، تا سهمیه ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی در سال جدید را ابلاغ کنند.

وی درباره کافی نبودن ۲۰۰ میلیون تومان برای ساخت مسکن گفت: ما بخشی از هزینه ساخت را تأمین می‌کنیم و بخش دیگر آورده روستاییان است، اما دهک‌هایی در روستاها داریم که آورده لازم را ندارند.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: برای این افراد برنامه‌ریزی کردیم تا با استفاده از توان مالی نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد، حساب ۱۰۰ امام، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام نیاز آن‌ها را تأمین و به صورت بلاعوض کمک کنیم.

وی ادامه داد: پارسال بنیاد مستضعفان برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی و کمیته امداد برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی کمک بلاعوض کردند. بر اساس اعلام بنیاد مسکن در حال حاضر، ۳۸۸ هزار واحد مسکونی روستایی و شهری با حمایت این نهاد در حال ساخت است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا