بورس و بازارراه و شهرسازیمجله خبری

بیش از ۱۲۱ هزار متقاضی قمی در سامانه مسکن ثبت‌نام کردند

به گزارش ساختمان آنلاین:  محمد صادقی با اشاره به ثبت نام ۱۲۱ هزار و ۵۴۳ متقاضی در مجموع طرح‌های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن در این استان، بیان کرد: از این تعداد ۷۹ هزار و ۲۹۵ ثبت نام مربوط به طرح نهضت ملی مسکن در استان بوده که ۱۹ هزار و ۸۳۷ مورد از ثبت نامی‌ها مربوط به مجردین۲۳ الی ۴۵ سال است.

وی در مورد تامین زمین در استان گفت: تامین زمین حدود ۳۵ هزار واحد انجام شده و بقیه سهمیه چهار ساله مسکن استان در دست اقدام است.

صادقی با اشاره به تعداد ۶۳ هزار واحد در نظر گرفته شده برای استان، افزود: از تمام ظرفیت ها از جمله بافت فرسوده و سایر شهرهای استان برای تولید و تأمین مسکن اقشار مختلف مردم استفاده خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی قم تاکید کرد: در عملیات اجرایی واحدهای مسکونی تمام موارد مربوط به استحکام و مقاومت ساختمان به لحاظ ایستایی و مقاومت در برابر زلزله و عمر مفید ساختمان در نظر گرفته می‌شود.

وی در مورد اقدام‌های انجام شده در مورد طرح اقدام ملی مسکن در استان نیز خاطر نشان کرد: پروژه های اقدام ملی مسکن در شهر قم که توسط بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام در حال اجرا است، سطح پیشرفت فیزیکی متفاوتی دارند و برخی از پروژه‌ها به زودی تحویل متقاضیان خواهد شد.

ثبت‌نام نهضت ملی مسکن یک ماه بعد ابلاغ قانون جهش تولید توسط رییس‌جمهور از ۲۸ مهرماه در سامانه saman.mrud.ir آغاز شد؛ نهضت ملی مسکن یکی از سیاست‌های کلان دولت سیزدهم در حوزه مسکن است که بر اساس این سیاست، احداث چهار میلیون واحد مسکونی در چهار سال در برنامه دولت قرار گرفته‌است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا