راه و شهرسازیمجله خبری

ساخت ۴ میلیون مسکن با روحیه بسیجی امکان‌پذیر است

به گزارش ساختمان آنلاین: «رستم قاسمی» امروز (دوشنبه) در همایش گرامیداشت هفته بسیج که در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد با ستایش روحیه بسیجی، افزود: برخی برنامه دولت برای ساخت چهار میلیون واحد مسکونی را قبول ندارند.

وی با بیان اینکه اکنون فقط ۲۴۰ هزار مسکن مهر هنوز باقی است،  افزود: می‌خواهیم در مدت چهار سال چهار میلیون مسکن بسازیم و پیش از این نیز کارهای بزرگی در حوزه مسکن مثل پروژه مسکن مهر انجام شده است

قاسمی گفت: در سال اول ساخت دو میلیون واحد مسکونی را آغاز خواهیم کرد و یکسال ونیم بعد همین مقدار را دوباره شروع می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: در بخش‌های مختلف وزارت راه، این کار را با روحیه بسیجی و جهادی انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه در دوران تحریم اقتصادی هستیم اما از آن عبور می‌کنیم، افزود: پروژه های وزارت راه با روحیه بسیجی و انقلابی انجام خواهد شد.

وی به تحریم‌های دوره گذشته صنعت نفت اشاره کرد و گفت: رییس جمهوری اسبق آمریکا همزمان با تحریم ها اعلام کرد تحریم های فلج کننده علیه ایران اعمال کردیم.

قاسمی اضافه کرد: آمریکا صنعت نفت را تحریم کرد و خیلی‌ها آن زمان در کشور نگران بودند که با توجه به اینکه تجربه عبور از تحریم ها را نداریم چه خواهد شد؟ سرنوشت خزانه چه می شود؟

وی خاطر نشان کرد: اما از آن شرایط سخت عبور کردیم،  تا جایی که در شروع مذاکرات هسته ای در کنگره اعلام شد تحریم در ایران اثر ندارد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: شرایطی که در وزارت راه و شهرسازی داریم تفاوت زیادی با دوران سخت تحریم صنعت نفت ندارد؛ در بخش حمل و نقل مشکلات زیادی داریم، ۳۰ هزار راهدار در جاده های کشور هستند و سازمان راهداری نیازمند تامین تجهیزات جدید است.

وی از تکمیل طرح جامع حمل و نقل خبر داد و گفت: این طرح آماده و در حال ارایه به مجلس است. برای تغییر وضعیت حمل ونقل در کشور برنامه داریم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا