راه و شهرسازیمجله خبری

آغاز ساخت و ساز مسکن ملی در بروجرد

به گزارش ساختمان آنلاین: احمد پارسا در ادامه گفت: طرح مسکن در شهرستان بروجرد مورد استقبال زیادی قرار گرفت و از زمان باز شدن سایت مسکن حدود 9 هزار و 600 نفر ثبت نام اولیه را انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه از بین تعداد ثبت نام کنندگان حدود 340 نفر شرایط اولیه برای تسهیلات مسکن را داشته و تایید نهایی شده‌اند افزود: در بحث پروژه شهرستان بروجرد تاکنون دو پروژه تعریف شده که یکی پروژه فاز یک با 240 واحد و پروژه فاز دو 3000 واحد در طرح ملی مسکن در شهرستان بروجرد برنامه‌ریزی شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بروجرد عنوان کرد: هم اکنون پروژه فاز یک شروع شده و حدود 30 درصد نیز پیشرفت فیزیکی داشته ولی فاز دو این طرح به‌زودی کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

وی بیان کرد: کسانی که در این طرح ثبت نام کرده‌اند باید از زمان دریافت پیامک برای تشکیل پرونده خود اقدام کرده و وجه مورد نظر را واریز کنند، تمامی مراحل به صورت پیامک به ثبت نام کنندگان ارسال می‌شود.

پارسا گفت: مسکن‌های فاز یک یا 240 واحدی‌ها در مجموعه مسکن مهر است و در این محل ساخته و تحویل می‌شود اما فاز دو طرح و 3000 واحدی‌ها در کنار مسکن مهر است و یک شهرک جدید است که برای این منظور طراحی شده است.

تسنیم

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا