مجله خبریراه و شهرسازیصنایع ساختمانی

قیمت ساخت پروژه‌های مسکن شهری ۲۵ درصد کاهش می‌یابد

معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت: همزمان با پرداخت تسهیلات ساخت قیمت تمام شده واحد‌های مسکن روستایی ۲۵ درصد ارزان‌تر شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سهرابی معاون بنیاد مسکن گفت: روند ساخت پروژه‌های مسکن روستایی همزمان با پرداخت تسهیلات مسکن تسریع یافته است و با توجه به آنکه باید تمامی بانک‌ها در این بخش همکاری کنند، اما تنها بخش کمی از بانک‌ها وارد کار شدند.

به گفته وی روستاییان هم می‌توانند تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی را هم دریافت کنند و در صورتی که اقدام به مهاجرت از شهر به روستا‌ها کنند تسهیلات لازم را برای ساخت مسکن دریافت ‌می‌کنند.

او گفت: در حال حاضر برای بازسازی واحد‌های مسکن روستایی تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود که در این زمینه هم بانک‌ها پای کار آمده اند و اگر این تسهیلات به ۵۵۰ میلیون تومان برسد چندان همکاری آن‌ها بیشتر نمی‌شود چراکه تسهیلات مسکن شهری به این میزان رسیده است.

او اظهار کرد: باید تمامی بانک‌ها پای کار بیایند و در صورت عدم همکاری جریمه و اعتبار آن‌ها کاهش خواهد یافت.

سهرابی گفت: اگر تسهیلات ساخت توسط تمامی بانک‌ها پرداخت شود قیمت تمام شده  ۲۵ درصد کاهش  می‌یابد.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا