مجله خبریراه و شهرسازی

آغاز ساخت مسکن دانشگاهیان از بهمن ماه

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز ساخت واحدهای مسکونی دانشگاهیان از بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: برای ساخت خوابگاه های متاهلی در پردیس های اصلی و برای احداث مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه، اراضی خارج از دانشگاه ها برنامه ریزی شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز گذشته در حاشیه دیدار با وزیر راه و شهرسازی درخصوص موضوع تفاهمنامه احداث مسکن برای اعضای هیات علمی، کارکنان دانشگاه ها و خوابگاه های متاهلی، گفت: تخصیص زمین برای ساخت مسکن توسط وزارت علوم انجام خواهد شد. امیدوار هستیم در بهمن ماه ساخت مسکن برای دانشگاهیان، کارکنان دانشگاه ها و خوابگاه های متاهلی آغاز شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: در فاز نخست ۴۰۰ هکتار زمین توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تامین شده است و در مرحله دوم یعنی تا پایان آذرماه این مقدار زمین به یکهزار هکتار، می رسد.

زلفی‌گل گفت: خوابگاه های متاهلی در پردیس های اصلی دانشگاه ها احداث می شود که در خصوص ارایه تسهیلات به دانشگاه ها تسریع برای پرداخت پیش بینی شده است.

وی افزود: برای اخذ تسهیلات نیاز به ارایه وثیقه است که وزارت راه و شهرسازی قول همکاری داد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در تلاش هستیم تا با عزم و اراده دو وزارتخانه عملیات احداث خوابگاه های متاهلی و مسکن اعضای هیات عملی و پرسنل دانشگاه، فراهم شود.

وی تصریح کرد: برای ساخت خوابگاه های متاهلی در پردیس های اصلی و برای احداث مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه، اراضی خارج از دانشگاه ها برنامه ریزی شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا