مجله خبریبورس و بازارراه و شهرسازی

ساخت مسکن برای اساتید دانشگاه کلید خورد

معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آخرین وضعیت طرح تامین مسکن دانشگاهیان را توضیح داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، علی خطیبی با اشاره به آخرین وضعیت طرح تأمین مسکن دانشگاهیان گفت: برای تأمین مسکن اساتید توافقی با وزارت مسکن و شهرسازی انجام داده ایم که از ظرفیت قانون جهش مسکن برای کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: به این ترتیب که از اراضی دانشگاه ها که در پردیس مرکزی قرار ندارند و دانشگاه ها برای آن طرح تفصیلی ندارند، بتوانیم در طرح جهش مسکن استفاده کنیم و اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ها از آن بهره مند شوند.

معاون اداری مالی وزارت علوم افزود: در گام اول مقرر شده است آموزش عالی هزار هکتار از اراضی دانشگاه ها را برای طرح جهش مسکن ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه ها قرار داده و از ظرفیت قانون جهش استفاده کند.

وی ادامه داد: توافقات این کار انجام شده و به سمت اجرایی شدن حرکت کرده است و هر آنچه متقاضی واجد شرایط داشته باشیم همه را پوشش خواهیم داد، اگر افرادی واجد شرایط باشند در این طرح قرار می گیرند و از این امکانات استفاده می کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا