مجله خبریبورس و بازارصنایع ساختمانی

هزینه ساخت مسکن در تهران چقدر است؟

افزایش هزینه ها در تهران و تورم بالا در کشور این سوال را پیش می آورد که قیمت ساخت مسکن متری چند میلیون تومان می شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از اطلاعات آنلاین، افزایش قیمت ملک در تهران و همچنین رکود در بازار ساخت و ساز باعث شده بسیاری از مردم سوال اصلی شان میزان هزینه برای ساخت مسکن در تهران باشد.

مجمع فعالان اقتصادی در مطلبی آورده است: فعالان بازار مسکن توجه داشته باشند به رغم مخفی کردن نرخ تورم مسکن توسط دولت هم‌‌‌اکنون کف قیمت ساخت برای هر مترمربع مسکن معمولی با کیفیت و تجهیزات عادی، حدود ۱۲ میلیون تومان است و تحت هیچ شرایطی در محاسبات خود عددی کمتر از این در نظر نگیرید!

توجه داشته باشید که تورم مصالح در گروه های کالایی مختلف به شدت با یکدیگر متفاوت است و سازنده های هوشمند باید با مطالعه و بررسی دقیق بازارهای کالایی سبد خرید مصالح خود را به درستی تشخیص و اقدام نمایند. توجه داشته باشید تغییر قیمت کالایی در سبد مصالح ساختمانی امسال کوچکترین شباهتی به سال گذشته نخواهد داشت – این پیش بینی قطعی است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا