مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

مذاکره‌ای با چین برای ساخت ۴ میلیون مسکن نداشته‌ایم

وزارت راه و شهرسازی انتشار خبری مبنی بر اینکه "دولت پیشنهاد داده تا چین چهار میلیون مسکن در ایران در برابر نفت بسازد و این کشور این پیشنهاد را رد کرده است" را تکذیب کرد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، وزارت راه و شهرسازی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور و هیأت همراه به پکن مذاکرات سازنده ای توسط وزیر راه و شهرسازی با طرف های چینی صورت گرفته که در آینده نزدیک ثمره این مذاکرات و توافقات برای مردم عزیز قابل لمس خواهد بود.

در این اطلاعیه به نقل از وحید قربانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی طرح این موضوع از سوی یکی از روزنامه‌ها مبنی بر اینکه طرف ایرانی پیشنهاد ساخت چهار میلیون واحد مسکونی به چینی ها داده و آنها هم نپذیرفته اند کذب عنوان شد.

وی در ادامه گفت: انتظار است همکاران فعال در حوزه رسانه اطلاعات درباره طرح نهضت ملی مسکن و سایر امور مربوط به حوزه وزارت راه وشهرسازی را از درگاه رسمی این وزارت خانه دریافت و منعکس نمایند و با بیان مطالب نادرست فضای رسانه ای کشور را تحت تاثیر نگذارند.

در اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی آمده‌ است: اخیراً یکی از روزنامه‌های کشور در گفتگو با عبدالرضا فرجی راد دیپلمات سابق، اطلاعات غلط و ناقص در مورد پروژه های مشارکتی وزارت راه و شهرسازی و طرف چینی بیان کرده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا