بورس و بازارمجله خبری

ارائه بسته تشویقی برای ساخت مسکن

به گزارش ساختمان آنلاین: محمد نجفی با اشاره به اینکه تهیه مسکن یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان هیدجی به‌شمار می‌رود، اظهار کرد: متاسفانه قیمت زمین و مسکن طی سال‌های اخیر به طور سرسام‌آوری در شهر هیدج افزایش یافته است.

وی با اشاره به تهیه و در نظر گرفتن بسته تشویقی ساخت و ساز در بافت فرسوده شهر هیدج، ادامه داد: این بسته شامل اعمال تخفیف در عوارضات پروانه ساخت، هزینه نقشه‌کشی و وام‌های کم بهره ساخت مسکن است که با اخذ تاییدیه‌های نهایی نحوه ارائه آن به زودی به اطلاع شهروندان هیدجی خواهد رسید.

این مسئول با تاکید بر اینکه امیدواریم با ارائه این چنین طرح‌ها و بهره‌برداری از مسکن‌های ملی و خیرساز هیدج شاهد متعادل شدن قیمت‌ها در این شهر باشیم، متذکر شد: با اجرای این طرح کمک زیادی بابت توسعه ساخت و سازها و در نتیجه عرضه مسکن خواهد شد که در نهایت امیدواریم نتیجه آن، کاهش قیمت مسکن در شهر باشد.

شهردار هیدج با بیان اینکه در این بسته تشویقی نگاه ویژه‌ای به بافت فرسوده شهر وجود دارد، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح ساختمان‌های بافت فرسوده ضمن احیا، مقاوم‌سازی هم می‌شوند که این امر می‌تواند نقش بسیار تاثیرگذاری در مقابله با حوادث طبیعی داشته باشد.

ایسنا

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا