راه و شهرسازیصنایع ساختمانیمجله خبری

سیستم ارزیابی ساختمان سبز ایران رونمایی شد

به گزارش ساختمان آنلاین:  همزمان با دومین روز برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان (معماری و عمران) صنایع گرمایشی و سرمایشی مشهد، آیین رونمایی از سیستم ارزیابی ساختمان سبز ایران موسوم به “سرو سبز” با حضور سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی، رئیس مبحث ١٩ مقررات ملی ساختمان و سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری مشهد در سالن همایش های شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

در این آیین، محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در سخنانی، دستیابی به سیستم ارزیابی ساختمان سبز ایران موسوم به “سرو سبز” را حاصل تلاش مشترک مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و سازمان ملی زمین و مسکن در راستای بهینه سازی مصرف انرژی در بخش ساختمان کشور عنوان نمود و از تلاش تمامی دست اندکاران به ویژه رئیس بخش انرژی مرکز تحقیقات خصوص قدردانی کرد.

وی “سرو سبز” را آغازی بر مقوله بهینه سازی مصرف انرژی در بخش ساختمان های کشور دانست و خواستار همکاری تمامی نقش آفرینان و متخصصان حوزه انرژی درجهت مدیریت منطقی مصرف انرژی به ویژه در بخش ساختمان شد تا دستیابی به این نیاز راهبردی کشور هرچه بیشتر تسریع شود.

در پایان این مراسم، از برگزیدگان “سمینار ساختمان سبز” و حامیان برگزاری این رویداد علمی، با اهدا لوح تقدیر به عمل آمد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا