راه و شهرسازیمجله خبری

تغییر ۴ مدیر سازمان ملی زمین و مسکن

به گزارش ساختمان آنلاین:  علیرضا فخاری مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در آیین تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون املاک و حقوقی، مدیرکل دفتر منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه و مدیرکل امور مالی و ذی‌حسابی این سازمان اظهار کرد: تغییر مدیران در سازمان به معنای بی اعتمادی به مدیران گذشته نیست بلکه به معنای تعادل بخشی در اجرای ماموریت های سازمانی است.

وی با بیان اینکه یاسر برخورداری (معاون توسعه مدیریت و منابع) از ظرفیت بالای مدیریتی در سطح ملی بهره مند است، افزود:‌وی می تواند این سازمان را در انجام ماموریت ها به پیش ببرد.

وی با اشاره به اینکه معاونت املاک و حقوقی دامنه اثرگذاری بسیار بالایی در ماموریت های سازمان متبوعش دارد، از زحمات و خدمات محسن رضیعی معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع و سعید هدایتی مدیرکل سابق امور مالی و ذیحسابی سازمان ملی زمین و مسکن قدردانی و ابراز امیدواری کرد: سازمان ملی زمین و مسکن بتواند در بخش های دیگری از خدمات و ظرفیت های آنها بهره مند شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین برای داوود سیاری مدیرکل جدید دفتر منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه و علی غلامپور مدیرکل جدید امور مالی و ذیحسابی سازمان ملی زمین و مسکن در سمت جدید آرزوی توفیق کرد.

برخورداری پیش از این قائم مقام و معاون پژوهشی پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا