مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

۳ هکتار از زمین‌های ملی پردیس رفع تصرف شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: سه هکتار از زمین‌های ملی طاهرآباد شهرستان پردیس آزادسازی و رفع تصرف شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، حسین جنتی روز شنبه در این باره اظهار داشت: با یک کار تیمی منسجم و هماهنگ با دادستانی شهرستان پردیس، سربازان گمنام امام زمان (عج)، شهرداری بومهن، نیروی انتظامی و همچنین تلاشهای یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی شرق استان موفق شدیم سه هکتار از اراضی ملی پلاک ۱۰۵ فرعی از ۲۴ اصلی موسوم به طاهر آباد را به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان آزادسازی کنیم.

وی از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه تصرف زمین های ملی و دولتی با شماره چهار رقمی یگان حفاظت از اراضی ۱۶۵۶ تماس بگیرند.

جنتی باقدردانی از کار منسجم و تیمی در شرق استان تهران در راستای مقابله با تصرفات خاطرنشان کرد: در اقدام اخیر ۲۸ قطعه رفع تصرف شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران یادآور شد: در سال جدید برنامه‌ریزی یگان حفاظت از اراضی این اداره کل در مقابله با زمین خواری منسجم تر از سالهای گذشته خواهد بود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا