مجله خبریراه و شهرسازی

۱۰۰ هزار متر زمین ملی و دولتی طی یک روز در دماوند آزاد شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از رفع تصرف به متراژ صد هزار متر مربع در سه پلاک ارزشمند چناران، نوده و گلاهک شهرستان دماوند خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین جنتی گفت: مساحت رفع تصرفات در پلاک ۳۱ نوده، ۵۴ اصلی چناران و ۱۱ اصلی گلاهک صد هزار متر مربع است که در این خصوص یگان حفاظت اراضی شرق استان تهران و کارشناسان اداره حقوقی بسیار خوب عمل کرده اند.

وی ارزش ریالی این رفع تصرفات را ده هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

جنتی گفت: تمامی رفع تصرفات ذکر شده طی یک روز کاری از ساعات آغازین صبح تا پاسی از شب به طول انجامیده است که با همکاری دادگستری رودهن، شهرداری رودهن، اداره جهاد کشاورزی، عوامل کلانتری و یگان امداد انجام شده و هیچگونه خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: این اداره کل تصرفات زمین خواران در شرق استان تهران را به دقت رصد می‌کند و با هر گونه تعرض به بیت المال مبارزه خواهد کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا