مجله خبریراه و شهرسازی

۲۱۰۷ میلیارد ریال زمین ملی در خوزستان رفع تصرف شد

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اجرای احکام قضایی برای رفع تصرف اراضی ملی به مساحت بیش از ۴۱۲ هزار مترمربع و به ارزش ۲ هزار و ۱۰۷ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ فریدون عبادی ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در آذرماه، هشت فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در استان با اجرای احکام قطعی قضائی رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

وی افزود: احکام قضائی قطعی با اقدامات حقوقی معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اخذ و به فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان ارسال شده بود که بر این اساس با تلاش و همت کارکنان این فرماندهی و پشتیبانی عوامل انتظامی، اجرا و اقدامات لازم بعمل آمد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خوزستان بیان کرد: با اجرای این احکام، اراضی ملی در استان به مساحت ۴۱۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع و به ارزش ۲ هزار و ۱۰۷ میلیارد ریال، ضمن قلع و قمع مستحدثات، رفع تصرف و از دست متصرفان خارج شد.

وی بیان کرد: عوامل یگان حفاظت اراضی استان خوزستان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کند؛ همچنین به صورت مستمر و شبانه روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضائی قرار می‌دهد.

عبادی از همکاری مقام قضائی و همرامی مقامات انتظامی استان در مبارزه با زمین خواری و حفظ حقوق بیت المان تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خوزستان از شهروندان خواست تا مشاهدات خود را از موارد زمین خواری به شماره تماس ۱۶۵۶ (شماره چهار رقمی یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن) اعلام کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا