راه و شهرسازیمجله خبری

متن تبصره‌های راه و شهرسازی در لایحه بودجه ۱۴۰۲ نهایی شد

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، روز جمعه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۱، با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان مسکن و ساختمان، حمل و نقل و برنامه‌ریزی و مدیریت منابع، سرپرست حوزه وزارتی و دیگر مسؤولان جلسه اصلاح متن تبصره‌های لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در ساختمان شهید دادمان برگزار شد.

در این جلسه معاونان مسکن و شهرسازی و حمل و نقل موارد و نظرات خود را بیان و تصمیمات لازم برای نهایی کردن تبصره‌های بودجه گرفته شد.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع نیز جزئیات مربوط به بودجه ۱۴۰۲ را ارائه و موارد مورد نظر برای نهایی شدن و ارائه به دولت را یادآور شد.

مهرداد بذرپاش در جلسه فوریت در بررسی کارشناسی و توجه به تناسب بودجه و تبصره‌های و مجوزهای مورد نظر برای رسیدن به اهداف برنامه‌ای در دو حوزه مسکن و شهرسازی و حمل و نقل را ضروری دانست.

یادآوری می‌شود با توجه به ضرورت نهایی شدن لایحه بودجه ۱۴۰۲ در دولت این نشست امروز جمعه ۱۸ آذرماه در ساختمان دادمان برگزار شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا