دیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

رفت‌وآمدهای نمایشی رئیس جمهور مشکلی از پایتخت حل نمی‌کند/بعد از هر بازدید باید پرسید ثم ماذا؟

ه گزارش خبرنگار  ساختمان آنلاین ، مهدی اقراریان تاکید کرد: پایتخت به قانون جامع مدیریت نیاز دارد و نمی توان این کلانشهر را با قوانینی که تاریخ آن گذشته ، اداره کرد.

این عضو شورای شهر تهران، در واکنش به گزارش ارائه شده در خصوص قرارگاه اجتماعی شهرداری که از سوی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ارائه شد، گفت: یک ستاد عریض و طویل داریم که می‌خواهد به یک صف کوچک خدمات ارائه دهد و باید این شرایط اصلاح شود.

اقراریان با یادآوری این نکته که در جلسه قبل هم  تأکید داشته که پایتخت به قانون جامع مدیریت نیاز دارد، گفت: تهران را نمی‌توان با قوانینی که کشور با آن اداره می‌شود و تاریخ آن گذشته است، اداره کرد.

وی با بیان اینکه هر بخشی از قرارگاه اجتماعی متولی دارد، گفت: هر چند ایجاد قرارگاه اقدام خوبی است اما دوای درد نیست و باید شهرداری از دستگاه‌ها تقاضای جدی داشته باشد.

اقراریان گفت: باید شورا و مدیریت شهری انقلابی به سمت حل مساله برود، رهاشدگی برخی عرصه‌ها نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: برخی سالن‌های ورزشی در مناطق آسیب‌پذیر تعطیل هستند و وقتی کودکان و نوجوانان و ساکنان محلات نتوانند از خدمات استفاده کنند، دچار آسیب‌هایی همچون اعتیاد می‌شوند.

این عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه شهرداری توان و اولویت محدودی دارد و شرکت‌های بزرگی که در پایتخت حضور دارند، مسئولیت اجتماعی دارند و باید به سمتی برویم که این شرکت‌ها به وظیفه خود عمل کنند چون تنها شهرداری برای حل مشکلات نمی‌تواند جوابگو باشد و باید در سطح ملی وارد عمل شود.

اقراریان با بیان اینکه رفت و آمدهای نمایشی پاسخگو نیست و باید تدبیری اندیشیده شود، گفت: آقای رئیسی از منطقه هرندی بازدید کرد اما باید دید که چه اتفاقی افتاده است.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا