بورس و بازارمجله خبری

سرمایه لازم برای خرید یک واحد ۵۰ متری در منیریه تهران

به گزارش ساختمان آنلاین:  به دلیل اینکه قیمت مسکن اخیرا جهش زیادی را تجربه کرده است، اغلب متقاضیان مسکن به دنبال خانه‌هایی با قیمت‌های مناسب‌تر می‌گردند. مناطق جنوبی تهران مثل مولوی، نازی‌آباد، شوش، منیریه و… می‌توانند جز انتخاب‌های دین افراد باشند. در ادامه به بررسی قیمت واحدهای مسکونی در مناطق مختلف جنوب تهران خواهیم پرداخت.

واحدی ۵۰ متری در منیریه که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد، ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد. همچنین ارزش واحدی ۱۶ ساله با متراژ ۴۳ متر و ۱ اتاق خواب در همین منطقه، ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

آپارتمانی ۷۹ متری در مولوی که ۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، در روزهای اخیر با قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

واحدی در مجیدیه با متراژ ۴۲ متر درحالی که ۱۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، در روزهای گذشته ۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

بودجه لازم برای خرید خانه‌ای ۶۷ متری در شوش که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد، مبلغی بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

برای خرید خانه‌ای ۴۶ متری در نازی‌آباد درحالی که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد، به سرمایه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

خانه‌ای ۵۵ متری در جوادیه که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خواب داشته باشد، در روزهای اخیر معادل ۱ میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا