بورس و بازارمجله خبری

با ۳ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟

به گزارش ساختمان آنلاین:  محله‌های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. شرق تهران علاوه بر قیمت مناسب، از امکانات نسبتا خوبی نیز برخوردار است. اگر قصد سرمایه‌گذاری و یا خرید خانه با بودجه حدود۳ میلیارد تومان در این منطقه را دارید تا پایان این گزارش همراه ما باشید.

با سرمایه ۳ میلیارد تومان می‌توانید واحدی ۲۵ ساله در تهران‌نو با متراژ ۹۰ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

همچنین واحدی دیگر در پیروزی، با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب با توجه به گذشت ۳ سال از ساخت آن، قیمتی معادل ۳ میلیارد تومان دارد.

اگر قصد خرید مسکن در نارمک را دارید، می‌توانید واحدی ۲۵ ساله با متراژ ۷۳ متر و ۱ اتاق خواب را با قیمتی بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان خریداری کنید. اگر سرمایه کمتری برای خرید خانه در این منطقه در اختیار دارید می‌توانید واحدی ۶۳ متری که ۱۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۱۸ ساله در مجیدیه با متراژ ۸۵ متر و ۲ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

و اگر با سرمایه‌ای کمتر قصد خرید ملک در شرق تهران را دارید می‌توانید واحدی ۲۱ ساله در محله نیرو هوایی با متراژ ۸۲ متر و ۲ اتاق خواب را معادل ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید واحد آپارتمانی ۷۳ متری در تهرانپارس‌شرقی با توجه به اینکه ۱۷ سال از ساخت آن گذشته است و ۲ خوابه است به بودجه‌ای معادل ۳ میلیارد تومان احتیاج دارید. همچنین با این سرمایه می‌توانید واحدی ۹ ساله با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب را در همین منطقه خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

با ۳ میلیارد تومان کجای تهران خونه بخریم؟

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا