بورس و بازارمجله خبری

قیمت خانه‌های نوساز در شهرری چند؟

به گزارش ساختمان آنلاین:  شهر ری یکی از محلات اصیل جنوب شهر تهران است که البته در سالهای دور به عنوان یک شهر مستقل از پایتخت شناخته می شد.

در این محله قیمت آپارتمان های نوساز زیر قیمت میانگین شهر تهران است. البته قیمت آپارتمان های نوساز هم تنوع زیادی دارد و از حدود متری ۱۷ میلیون تومان شروع می شود و به متری ۲۴ میلیون تومان هم می رسد. البته قیمت آپارتمان های کوچک که تقاضای بیشتری دارند گاهی تا متری ۲۷ میلیون تومان هم افزایش دارد.

مشاوران املاک این محله می گویند که تنوع قیمت آپارتمان های نوساز این منطقه به دلیل امکانات آن است یا اینکه برخی سازندگان به دلیل رکود بازار مسکن روی واحدهای مسکونی خود تخفیف گذاشته اند.

در ادامه قیمت تعدادی از آپارتمان های محله شهر ری تهران را با استناد به آخرین فایل های فروش مشاوران املاک محله را می بینید:

شهر ری

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا