راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

مالیات خانه‌های خالی مشکل مسکن را حل نمی‌کند

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، حسینعلی حاجی دلیگانی؛ عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات درخصوص مالیات خانه‌های خالی در بودجه ۱۴۰۲  گفت: قانون مالیات ستانی مشکلاتی دارد که باید آنها برطرف شود رئیس سازمان مالیاتی درخصوص نحوه دریافت مالیات از خانه‌های خالی پیشنهاداتی داده است که قرار است مجلس درخصوص آن به اجماع برسد.

وی پیشنهاد رئیس سازمان امور مالیاتی را گفت: تشخیص خانه‌های خالی از طریق قبوض آب و برق و گاز صورت گیرد چرا که از طریق دیتا مشکلات زیادی به وجود امده است که به نظر این پیشنهاد در مجلس قابل بررسی است اما مشکل مسکن با مالیات ازخانه‌های خالی حل نخواهد شد.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات حل مشکل مسکن را گفت: مشکل مسکن با عرضه مسکن حل می‌شود چرا که ۸ الی ۹ سال است که به مشکل مسکن رسیدگی نشده است با توجه به اینکه ساخت مسکنبا شرایط موجود در کما رفته است باید به جای مالیات خانه‌های خالی به فکر این باشیم که ساخت و ساز در نهضت ملی را افزایش دهیم تا مشکلات برطرف شود تاکید مجلس مالیات ستانی نیست برای حل مشل مسکن.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا