راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

جمکران جزو محدوده شهر قم شد

به گزارش ساختمان آنلاین: فرزانه صادق‌مالواجرد معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در نامه‌ای به استاندار قم، موافقت این شورای عالی با الحاق روستای جمکران به محدوده شهر قم را به استانداری قم ابلاغ کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم

شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ با عنایت به دادنامه شماره ۵۰۴ مورخ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ هیئت عمومی دیوان عدالت اداری راجع به ابطال بند ۳ مصوبه مورخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۶ شورای عالی شهرسازی و معماری پیرامون الحاق روستای جمکران به شهر قم (به دلیل عدم طی فرآیند قانونی تقسیمات کشوری)، موضوع مذکور را پیرو مصوبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ خود مورد بررسی قرار داد و با توجه به رفع ایراد قانونی فوق الذکر طی مصوبه شماره ۱۶۱۸۶/ ت ۵۸۲۵۰ ه مورخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ هیئت وزیران، با الحاق روستای جمکران به محدوده شهر قم، در حد مصوبه طرح جامع شهر قم (مصوبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۶ شورای عالی شهرسازی و معماری) موافقت کرد.

مراتب جهت استحضار و صدور دستور انعکاس و اقدام اعلام می‌شود.

مهر

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا