بورس و بازارراه و شهرسازیمجله خبری

آمار میزان پرداخت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی ، علی عسگری سرپرست بانک مسکن آماری از میزان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده ارایه کرد و توضیح داد: از ابتدای اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده از سال ۱۳۹۸ تاکنون در مجموع ۳۸ هزار و ۷۵۸ واحد برای دریافت تسهیلات نوسازی به بانک مسکن معرفی شد که بانک تاکنون با ۳۷ هزار و ۷۷۶ واحد به میزان پنج هزار و ۷۹۱ میلیارد تومان قرارداد منعقد کرده است.

سرپرست بانک مسکن ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۴ هزار و ۸۰۱ واحد متقاضی دریافت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده به بانک مسکن معرفی شد و بانک تاکنون با ۱۴ هزار و ۳۹۰ واحد برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کرده است.

عسکری مبلغ قرارداد منعقد شده از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون را سه هزار و ۸۹۳ میلیارد تومان برشمرد.

وی یادآور شد: از سال ۱۳۹۸ تا پایان مردادماه ۱۴۰۰ نیز تعداد ۲۳ هزار و ۹۵۷ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند که بانک طی این مدت با ۲۳ هزار و ۳۸۶ واحد قرارداد منعقد کرد و یک هزار و ۸۹۸ میلیارد تومان تسهیلات به این تعداد از واحد در مدت اعلام شده پرداخت شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا