مجله خبریراه و شهرسازی

آخرین وضعیت بهسازی روستاها و شهر سوسنگرد

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان به مناسبت سالروز آزادسازی سوسنگرد آخرین اقدامات این بنیاد در بحث بهسازی روستاها و شهر سوسنگرد را تشریح کرد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، روح الله عمادی با اشاره به سالروز آزادسازی سوسنگرد، اظهار کرد: بنیاد مسکن در سطح کل استان خوزستان به لحاظ عمران روستایی، مسکن روستایی و نهضت ملی مسکن اقدامات مختلفی را در دست انجام دارد و به تبع آن در شهرستان سوسنگرد نیز اقدامات متنوعی در دست انجام است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار متر مربع آسفالت در ۱۱ روستای سوسنگرد انجام شده و همچنین ساخت ۱۷۰ واحد مسکن روستایی در این شهرستان در دستور کار بنیاد مسکن استان است.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: تاکنون ساخت ۱۵۰ واحد از این تعداد آغاز و به آن‌ها تسهیلات پرداخت شده است و باقی واحدها نیز به سرعت روند معرفی به بانک‌ها و پرداخت تسهیلات آن‌ها انجام خواهد شد.

عمادی ادامه داد: در ۵ روستای دیگر نیز با اعتبار بیش از ۸ میلیارد تومان اقداماتی از جمله جداره‌سازی و خاکریزی انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات بنیاد مسکن خوزستان در فضای شهری سوسنگرد اظهار کرد: کوی دانشگاه این شهرستان که دارای معابری بسیار نامساعدی بود، با اعتباراتی که از سوی نفت تخصیص داده شد بهسازی شده و آماده آسفالت است و فضایی مطلوب برای شهروندان است.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: همچنین در حال ساماندهی میدان ورودی شهر سوسنگرد هستیم تا فضایی در خور شان مردم این شهرستان در ورودی شهر شکل بگیرد و به محل مناسبی برای تردد تبدیل شود.

عمادی ادامه داد: ساکنان سایت مسکن مهر شهرستان سوسنگرد در شرایط نامطلوبی در کوچه‌های خاکی زندگی می‌کردند که جای تاسف بود. در این زمینه طی تعامل با اداره کل راه و شهرسازی بحث زیرسازی و بهسازی معابر در دستور کار قرار گرفته و آغاز شده است.

وی بیان کرد: بنا داریم در اسرع وقت معابر این سایت مسکن مهر ۲۰ هکتاری را به مرحله آسفالت برسانیم تا مردم بتوانند بدون مشکل در این سایت زندگی کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا