مجله خبریراه و شهرسازی

تشریح فعالیت‌های بنیاد مسکن در طرح نهضت ملی

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه بیش از ۱۵۶ هزار واحد نهضت ملی در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد وارد فاز اجرا شده است تامین زمین برای تولید مسکن را ۶ هزار هکتار برشمرد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در شهرهای تحت مسئولیت آن بنیاد اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از ۱۵۶ هزار واحد نهضت ملی در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد مسکن وارد فاز عملیاتی و اجرا شده است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن ادامه داد: از ۱۵۶ هزار واحدی که در شهرها توسط بنیاد مسکن وارد فاز اجرا شده است تعداد ۸۳ هزار واحد گروه ساخت و انفرادی است و حدود ۷۴ هزار واحد بنیاد ساز است که توسط بنیاد مسکن در مجتمع های مسکونی احداث و تحویل متقاضیان خواهد شد.

سهرابی با اعلام اینکه واحدهای عملیاتی شده شهری توسط بنیاد مسکن پیشرفت های متفاوتی دارد، توضیح داد: در مجموع معادل ۶ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است که کاربری های مسکونی، تجاری، سبز و سایر دارند و برای احداث مسکن در شهرهای تحت مسئولیت به کار گرفته شده و یا در شرف به کارگیری قرار دارند.

وی گفت: در مجموع تاکنون زمین ساخت ۲۱۵ هزار واحد توسط وزارت راه و شهرسازی تامین شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا