مجله خبریبورس و بازارراه و شهرسازی

وزارت راه و شهرسازی: بنگاه‌های غیرمجاز املاک در پردیس پلمب شد

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: تعدادی بنگاه املاک غیرمجاز با حضور نمایندگانی از بازرسی اصناف، رئیس اتحادیه املاک شهرستان پردیس و رییس تعزیرات حکومتی شهرستان‌های شرق استان تهران در پردیس پلمب شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امروز سه‌شنبه در ادامه گشت‌های شناسایی بنگاه‌های غیرمجاز املاک در شهرستان پردیس، دفاتر غیرمجاز و متخلف مشاوران املاک توسط تعزیرات حکومتی پلمپ شدند.

در روزهای گذشته نیز در گشت‌های شناسایی بنگاه‌های املاک غیرمجاز به واحدهایی که جواز کسب نداشتند، اخطار ماده ۲۷ قانون‌ نظام صنفی داده شده بود که ظرف مدت ده روز نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند؛ بنابر این گزارش گشت‌های شناسایی بنگاه‌های املاک غیرمجاز در روزهای آینده نیز در نقاط مختلف فعال خواهد بود.

بر اساس این گزارش، دریافت کد رهگیری بدون پرداخت هزینه اضافی در قبال آن، دریافت حق کمیسیون طبق تعرفه ابلاغی و صدور رسید در قابل پرداخت حق کمیسیون از مواردی است که باید مراجعه کنندگان به مشاوران املاک مد نظر داشته باشند.

شهروندان می توانند از مشاوران املاکی که طبق ضوابط و موارد ابلاغی عمل نمی کنند مشخصات آنها را برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا