مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

پیگیری دستور رئیس جمهور توسط مدیرعامل بانک مسکن؛ پروژه سبحان قرچک تکمیل می‌شود

در پی دستور رییس جمهوری در خصوص رسیدگی فوری به پروژه ۱۱۰۰ واحدی سبحان۲ قرچک، مدیرعامل بانک مسکن از این پروژه بلاتکلیف بازدید و با پیمانکاران آن مذاکره کرد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم، به‌دنبال دستور آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهوری، سید عباس حسینی  مدیرعامل بانک مسکن با حضور در پروژه سبحان 2 قرچک سازه‌ها و استحکامات منطقه و واحدهای مسکونی مذکور را بررسی کرد.

وی ضمن مذاکره با نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و پیمانکاران پروژه، فرماندار و شهردار ورامین به تحقیق در خصوص دلایل عدم واگذاری واحدها پرداخت و بر لزوم تقویت، ایمن‌سازی و تکمیل فوری آن‌ها تاکید کرد.

به دستور مدیرعامل بانک مسکن مقرر شد به منظور بهره برداری هر چه سریع‌تر از پروژه سبحان، در اسرع وقت تیمی متشکل از کارشناسان بانک مسکن و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی به پیگیری، تفحص و انجام اقدامات لازم در راستای ایمن‌سازی زیرساخت‌ها و تکمیل این پروژه بپردازند.

رییس جمهور در جلسه روز پنجشنبه با وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل بانک مسکن، در خصوص تعیین تکلیف فوری پروژه 1100 واحدی سبحان 2 و اطلاع‌رسانی دقیق واقعیت پروژه و روند اقدامات انجام شده به مردم منطقه دستورات لازم را صادر کرده است.

این پروژه سال 83 توسط بخش خصوصی کلنگ زنی شده و 10 سال بعد یعنی در سال 93 فرایند ساخت آن تکمیل شد. اما عدم استحکام و ایمنی ساختمان‌ها و نشست آن‌ها، دریافت نکردن پایان کار از سوی شهرداری و مشخص نشدن وضعیت بدهی‌ها باعث شده تا امروز واحدهای این مجتمع مسکونی به بازار مسکن عرضه نشود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا