مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

بازسازی روستاهای دارای بافت فرسوده در اولویت بنیاد مسکن

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: بازسازی روستاهایی که بافت فرسوده دارند امسال در اولویت است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، به نقل از صدا و سیما، معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: برنامه‌ای تدوین کردیم که روستاهایی که از نظر ساختاری مشکل دارند و دارای خانه‌های فرسوده هستند، با اولویت بازسازی شوند.

مجید جودی درباره اولویت‌های امسال افزود: برای این نوع روستاها یارانه‌هایی علاوه بر تسهیلاتی که دولت پرداخت می‌کند تأمین می‌کنیم.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: در بخش مسکن روستایی به حدود ۲۴۰ هزار واحد مسکونی با همکاری نظام بانکی تسهیلات پرداخت می‌کنیم که بخشی از آن (۴۰ هزار واحد) تسهیلات باقی مانده پارسال است.

جودی افزود: پارسال، تفاهم نامه ساخت ۷۰ هزار واحد مسکونی برای مسکن محرومان با کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مستضعفان امضا کردیم. امسال در نظر داریم در این بخش جهش ایجاد کنیم.

براساس قانون جهش تولید مسکن قرار است سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در بخش روستایی ساخته شود و به هر متقاضی ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این چ بدبختیه برا جوونا و مردم بیچاره درست کردین وامو از 100 ب 200 میلیون افزایش دادین ک چی بشه مثلا یک سالو نیم از تصویب وام مسکن روستایی گذشته وامی ک هنوز پرداخت نشده هیچ تو این چن ماه قیمت مصالح سر ب فلک کشیده قیمت یه شاخه میلگرد 16 شده 500 هزار تومان با این وضع اوضاع میلگردواهن الات و مصالح دیگه چجوری میخواین مردم و جوونا خونه بسازن و مردم خونه دار کنید این چ دولت بی تدبیر و بی عرضه ای ک جوابگو نیست و این مشکلاتو حل نمیکنه چرا قیمت میلگرد و اهن الات اینقده افزایش داشته ایناروهم امریکا تحریم کرده آقای رئیس جمهور پ حاصل اون همه وعده و شعار کو این بود ساخت یک میلیون مسکن در سال ک قیمت یع شاخه میلگرد بشه 500 هزارتومان همینجوری میخوای مردم خونه دار کنین اقای نیکزاد و مجید جودی خسته نمیشین از این همه شعار و وعده الکی و سر خرمن چرا هیچکس در این دولت جوابگو نیست ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا