مجله خبریراه و شهرسازی

عملیات اجرایی احداث بالغ بر ۱۱۰۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن در بافت فرسوده پایتخت

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: عملیات اجرایی ۱۱ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده تهران توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین، اکبر نیکزاد در آیین انعقاد تفاهمنامه همکاری بین بنیاد مسکن و شهرداری تهران با موضوع فاز دوم پروژه مسیر توسعه شرقی خط 4 مترو تهران که در قالب پویش امید و افتخار با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی از سوی شهرداری تهران برای شهروندان در حال انجام است و از این اقدامات می‌توان به حوزه حمل و نقل و توسعه آن اشاره کرد.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی مجموعه شهرداری در این دوره از مدیریت شهری اظهار کرد: سال گذشته یک تفاهمنامه‌ای ذیل تاکید رئیس جمهور مبنی بر ساخت مسکن در کشور؛ با شهرداری تهران انجام گرفت و قرار شد از 180 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده تهران؛ 10 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث شود که خرسندیم به این موضوع اشاره کنم که عملیات اجرایی 11 هزار و 250 واحد مسکونی در بافت فرسوده تهران توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: توسعه حرم عبدالعظیم حسنی با همت شهرداری تهران و همچنین احداث مسکن در بافت فرسوده اطراف حرم عبدالعظیم حسنی در دیگر اقدامات بنیاد مسکن است علاوه بر اینکه با تاکید شهردار تهران قرار است یک زائرسرا و یک مهدکودک توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مجاورت حرم عبدالعظیم حسنی احداث شود.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پارکینگ به ظرفیت 3500 خودرو در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی اشاره کرد و گفت: انشاءالله در چند روز آینده کلنگ‌زنی این پارکینگ توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زده خواهد شد.

نیکزاد به مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در توسعه حمل و نقل در شهر تهران اشاره و تصریح کرد: در این زمینه نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حدود 15 سال است که با شهرداری تهران همکاری نزدیکی را در حوزه حمل و نقل داشته است و در این دوره نیز این مسئله شدت گرفته است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا