بورس و بازارراه و شهرسازیمجله خبری

نوسازی بافت فرسوده پیرامون حرم عبدالعظیم به بنیاد مسکن واگذار شد

به گزارش ساختمان آنلاین:  اکبر نیکزاد در مراسم کلنگ زنی ساخت ۳ هزار واحد مسکونی در منطقه ۱۸ تهران گفت: بنیاد مسکن حدود ۱۸۰ هزار واحد روستایی را در دست ساخت دارد. ۱۰۰ هزار واحد مسکن شهری نیز در قالب قانون جهش تولید مسکن در نقاط مختلف کشور در دست احداث است.

رئیس بنیاد مسکن افزود: طرح هادی روستاها را اجرا کرده ایم و همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار طرح هادی دارند همچنین بازسازی واحدهای آسیب دیده از سیل و زلزله در دست اجرا است که در ۱۵ منطقه از کشور شامل ۶ منطقه سیل زده و ۹ منطقه زلزله زده بازسازی‌ها ادامه دارد.

وی با اشاره به طرح احداث ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در شهر تهران که قرار است شهرداری ساخت آنها را مدیریت کرد کند گفت: ۱۰ هزار واحد از این ۱۸۰ هزار واحد را بنیاد مسکن می‌سازد. قبل از سال جاری ۳ هزار واحد کلنگ زنی شد که در حال اجراست. قرار بود ۷ هزار واحد باقیمانده خرداد امسال عملیاتی کنیم که به تأخیر افتاد اما امروز ۳ هزار واحد مسکونی در تهران کلنگ زنی شد و ۴ هزار واحد باقی مانده هم به زودی ساخت آنها آغاز خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن با بیان اینکه توسعه حرم حضرت عبدالعظیم و بافت پیرامونی آن به بنیاد مسکن واگذار شده است گفت: نوسازی بافت فرسوده حرم حضرت عبدالعظیم را اجرایی خواهیم کرد.

وی با اشاره به مشکلات بافت‌های فرسوده تهران افزود: در برخی بافت‌های فرسوده تهران، مردم امنیت جانی ندارند. اما در حال تعریف و اجرای پروژه‌های نوسازی هستیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا