بورس و بازارمجله خبری

قیمت باورنکردنی ویلاهای باستی‌هیلز ایران/ ۱۲۰۰ متر ۱۵۰ میلیارد تومان

به گزارش ساختمان آنلاین:  شهرک باستی‌هیلز معروف به بورلی هیلز لواسان که در دامنه کوه‌های شمال شهر لواسان واقع شده، با منظره‌ای بی‌نظیر از شهر لواسان و سد لتیان، به یکی از زیباترین مناطق کشور تبدیل شده است. این منطقه یکی از مناطق لوکس تهران است که ویلاهای متعددی در آن ساخته شده است و بسیاری از چهره‌های سرشناس ایران در آن منطقه ویلا دارند.

در این منطقه ویلاهای کوچک انگشت‌شمار است و بسیاری از ویلاهای لواسان متراژ قابل توجهی دارند که گاهی به بالای یک هزار متر می‌رسد. قیمت هر مترمربع ویلا در لواسان حداقل حدود ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان است و گاهی به حدود ۱۵۰ میلیون تومان می‌رسد.

قیمت ویلاهای لواسان به امکانات آن بستگی دارد. ویلاهای لوکس‌تر با امکانات بالاتر قیمت بالاتری دارند و ویلاهایی که بنای قدیمی‌تر و امکانات معمولی دارند قیمتشان پایین‌تر است. با وجود این به دلیل متراژ بالا خریدان ویلا در لواسان کار هرکسی به نظر نمی‌رسد.

در ادامه قیمت تعدادی از ویلاهای لواسان را با استناد به آخرین فایل‌های فایل‌های فروش مشاوران املاک تهران می‌بینید:

قیمت باورنکردنی ویلاهای باستی‌هیلز ایران/ 1200 متر

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا