مجله خبریبورس و بازار

تغییر رفتار مردم در بازار مسکن/ معاملات مسکن افزایش یافت

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک از افزایش ثبت قراردادهای خرید و فروش مسکن خبر داد و گفت: رفتار مردم در بازار مسکن تغییر کرده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم، داوود بیگی‌نژاد در خصوص وضعیت بازار مسکن با یادآوری این‌که آذرماه امسال شاهد افت معاملات مسکن بودیم، اظهار کرد:  در نیمه پاییز سال‌جاری در شهر تهران حدود 3500 معامله مسکن ثبت شد.

وی با بیان این‌که طی دی و بهمن ماه رفتار مردم در بازار تغییر کرده است، افزود: مراجعات به بنگاه‌های املاک طی 2 ماه زمستان افزایش یافته و پیش‌بینی می‌کنیم این وضعیت در آخرین ماه سال هم ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: در درماه امسال تعداد معاملات خرید و فروش مسکن به 4500 فقره افزایش یافته است.

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک در رابطه با چرایی افزایش معاملات مسکن اضافه کرد: طبیعتاً بخشی از این افزایش معاملات به واسطه مباحث مربوط به سرمایه‌گذاری و بخشی نیز برای نیازهای مصرفی بوده است.

بیگی‌نژاد با اشاره به کاهش قیمت مسکن در  برخی مناطق گفت:‌ البته در برخی مناطق نیز به دلیل افزایش تقاضا شاهد افزایش قیمت بوده‌ایم که به‌عنوان نمونه می‌توان به منطقه 22 اشاره کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا