بورس و بازارمجله خبری

خریداران ملک وارد بازار مسکن شدند

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از اقتصاد24، متقاضیان خرید مسکن که این روز‌ها در بازار حضور دارند، عمدتا از جنس خریداران سرمایه ای ملک هستند که قصد دارند دارایی نقدی خود را به ملک تبدیل کنند. واسطه های ملکی می گویند کسانی که این روز‌ها در بازار مسکن مشغول بررسی و بازدید فایل ها هستند، اغلب در زمره سرمایه گذاران ملکی قابل دسته بندی هستند که از قضا بسیاری از آنها غیر حرفه ای محسوب می شوند.

گفته می شود بسیاری از متقاضیان خرید سرمایه ای ملک که این روز‌ها در بازار حضور دارند، کسانی هستند که سرمایه خود را از جنس طلا و سکه نقد کرده اند و قصد دارند به فوریت آن را تبدیل به ملک کنند. هیجان ارزی و اثر آن بر بازار طلا یکی از عوامل سرازیر شدن تقاضای سرمایه ای به بازار مسکن در ابتدای زمستان است.

با این حال سرمایه گذاران ملکی چه از جنس حرفه ای و چه تازه کار این روز‌ها تلاش می کنند خرید خود را با احتیاط و با بررسی همه جوانب انجام دهند و عجله ای برای معامله ندارند.

همین عامل سبب شده افزایش تقاضای خرید در بازار موجب شکل گیری هیجان قیمتی از جنس آنچه در سال های ۹۷ و ۹۸ وجود داشت، نشود و آنگونه که واسطه ها می گویند تغییرات قیمتی در برخی محله های مصرفی با سرعتی به مراتب پایین تر از عصر جهش صورت می گیرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا