مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

سامانه ستادهای بازآفرینی شهری وارد فاز اجرایی شد

مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار از وارد کردن اطلاعات گزارش مربوط به طرح تولید و نوسازی مسکن در بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری در سامانه ستادهای بازآفرینی شهری خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، منصوری استادی مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار گفت: پس ابلاغ اطلاعات کاربری سامانه ستادهای بازآفرینی شهری پایدار به روسا و دبیران ستادهای استانی، ابلاغ اطلاعات مذکور توسط استانداری ها به شهرداری های مراکز شهرستان سراسر کشور به عنوان دبیران ستادهای بازآفرینی شهرستانی پیگیری و در برخی از شهرها سامانه وارد فاز اجرایی شده است.

استادی ضمن تقدیر از شهرداری های پیشرو در درج اطلاعات در سامانه ستادهای بازآفرینی شهری، افزود: در این راستا شهرداری های شهرهای گرمی در استان اردبیل و قائن در استان خراسان جنوبی به عنوان اولین شهرداری های مرکز شهرستان گزارش های طرح جهش تولید و نوسازی مسکن در بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری را در سامانه بارگذاری کرده اند.

وی با اشاره به اینکه یکپارچه سازی داده ها اصلی ترین گام در فرآیند مدیریت اطلاعات است، بر اهمیت بارگذاری گزارش های اقدام مشترک و نوسازی مسکن در بافت های ناکارآمد شهری در سامانه ستادهای بازآفرینی شهری پایدار تاکید و ابراز امیدواری کرد که شهرداری ها پس از دریافت اطلاعات کاربری سامانه، گزارش های مرتبط را به صورت جدی و مستمر در این سامانه وارد و ادارات راه و شهرسازی به عنوان دبیرخانه ستاد بازآفرینی شهری استان این موضوع را راهبری و پیگیری کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا