اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

درگاه ویژه انبوه‌سازان در شهرداری تهران راه‌اندازی می‌شود

دکتر حمید رضا صارمی ضمن بیان مطلب فوق در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین اظهار داشت: اساسا در عرصه ساخت وساز ،ما دارای افراد و گروه های هستیم که تقریبا بار ساخت و ساز کشور بر روی دوش آنهاست و سالیان سال است در این حوزه تجربه کسب کرده اند و از سرآمدهای بازار ساخت و ساز محسوب می شوند.

معماری شهرسازی و معماری شهرداری تهران تاکید کرد: طی نشستهایی که با این گروه ها در این مدت برگزارشد،این عده چالشهای خود را مطرح کردند و نکته اینجانست که علی رغم اینکه این گروه های توانمند بخش عمده شهرسازی و درآمدهای حاصل از آن را تامین میکنند، اما در شهرداری، بعضا مورد بی مهری قرار می گیرند.

صارمی اذعان داشت: پس از طرح این مشکلات، مقرر شده که در تمامی مناطق درگاه ویژه ای برای انبوه سازان راه اندازی شود تا آنها بتوانند در آینده به سهولت در شهرداری تهران کارهای خود را انجام دهند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان اینکه تکریم شخصیت انبوه سازان جز سیاست های بلاتغییر ما در مدیریت شهری است.خاطر نشان ساخت: عمده درآمد ما در شهرداری تهران توسط حدود 500تا 1000نفر از انبوه سازان تامین می شود اما با این وجود طی سه دهه گذشته این عده مورد بی مهری قرار گرفته اند در حالی که این افراد نقش کلیدی در تولید مسکن و تامین درآمدهای شهری دارند، بنابراین باید مورد حمایت شهرداری قرار بگیرند.

صارمی درباره زمان راه اندازی درگاه انبوه سازان گفت: طی دو هفته آینده این درگاه در شهرداری تهران راه اندازی خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا