راه و شهرسازیمجله خبری

گام تازه برای تکمیل طرح اقدام ملی مسکن

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم،در ابلاغیه سید رحمت‌الله اکرمی خزانه‌دار کل کشور به کلیه دستگاه‌های اجرایی آمده است:

در اجرای حکم ماده (10) قانون جهش تولید مسکن مصوب 1400/6/3 و مطابق دستور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران موضوع بند (5) نامه شماره 84013 مورخ 1401/5/20 رئیس محترم دفتر رئیس جمهور مقتضی است نسبت به تحویل اراضی غیرمولد در اختیار آن دستگاه به وزارت راه و شهرسازی اقدام و نتیجه را برای اصلاح اسناد مالکیت به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام و فهرست و مشخصات زمین‌های فاقد بهره‌برداری و غیرمولد انتقال یافته به وزارت یاد شده برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن را برای ثبت در سامانه سادا به این وزارت ارسال نمایند.

شایان ذکر است اموال غیرمنقول در اختیار آن دستگاه شامل اراضی مولد، ساختمان، تاسیسات و … که مورد بهره‌برداری می‌باشد و همچنین اموال غیرمنقول مازاد که در اجرای جزءهای (1) و (2) بند (ب) تبصره (18) قانون بودجه سال 1401 کل کشور برای مولدسازی و فروش اقدام گردیده‌اند، مشمول اجرای حکم مذکور نمی‌باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا