مجلس و ارگان هامجله خبری

احداث ۵ هزار واحد مسکونی در مهرگان

به گزارش ساختمان آنلاین:  مبارک قدم گفت: هم اکنون یک مجتمع تجاری و یک باب مسجد از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان در حال احداث است که امید است در اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

وی افزود: همچنین دو سایت ورزشی و درمانی برای احداث مجتمع ورزشی و بیمارستان پیش‌بینی شده که در سال آتی به سرمایه‌گذاران و دارندگان موافقت اصولی امکان واگذاری خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اضافه کرد: علاوه بر موارد مذکور و با پیگیری های انجام شده از سوی استان اخذ عوارض در آزادراه قزوین کرج بر مبنای پیمایش مسیر اجرایی شده و ما شاهد کاهش چشمگیر عوارض تردد بین قزوین و محمدیه بودیم که مورد درخواست اهالی این شهرها بود.

احداث یک باب کلانتری در مهرگان با موافقتنامه ۴۰ میلیارد ریالی

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در جلسه خبری با حضور خبرنگاران گفت: این تفاهم نامه بین اداره کل راه و شهرسازی و فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین به امضا رسیده است.

مبارک قدم اضافه کرد: احداث یک باب کلانتری در ناحیه شهری مهرگان با موفقتنامه ۴۰ میلیارد ریالی در این تفاهم نامه پیش بینی شده که هم اکنون در حال اجراست.

مبارک قدم ادامه داد: جهت تسهیل تردد برای اهالی مهرگان جاده مستقل دسترسی مهرگان به شهر قزوین نیز به صورت چهار باند رفت و برگشت طراحی شده که پس از تصویب وزارت راه و شهرسازی به مرحله اجرا در خواهد آمد با اجرای این مسیر جدید ضمن کاهش هزینه و زمان سفر بین شهری با کاهش حجم ترافیک در اتوبان و ایمنی تردد در ورودی شهر قزوین خواهیم بود.

احداث مجتمع فرهنگی در ناحیه شهری مهرگان با موافقتنامه ۹۰ میلیارد ریالی

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین عنوان کرد: این تفاهم بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری محمدیه به امضا می رسد.

مبارک قدم گفت: تعهد اداره کل راه و شهرسازی تامین زمین و کمک به احداث کتابخانه و تکمیل مجموعه فرهنگی از محل اعتبارات تملک دارایی های استان خواهد بود.

احداث ۵ باب مدرسه در مهرگان با موفقتنامه ۶۰ میلیارد ریالی

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در نشست خبری با اشاره به تفاهم نامه میان سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس گفت: احداث ۵ باب مدرسه در ناحیه شهری مهرگان در این تفاهم نامه پیش بینی شده که تعهد اداره کل راه و شهرسازی در آن تامین زمین و تکمیل آن تا مرحله سفتکاری از محل اعتبارات تملک دارایی های استان خواهد بود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا