بورس و بازارمجله خبری

اجاره‌بهای آپارتمان در محله احمدی نژاد!

به گزارش ساختمان آنلاین:  نارمک محله ای واقع در شرق تهران است. قیمت مسکن در این محله باتوجه به متراژ، سن بنا، مواد ساختمان، کوچه، خیابان و… متفاوت است. این محله توسط بزرگراه رسالت به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده‌است، قسمت جنوبی آن در منطقه ۸ شهرداری و قسمت شمالی در منطقه ۴ شهرداری واقع شده‌است و البته بخشی از شهرت سال های اخیر آن به دلیل سکونت محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری دولت نهم و دهم در این منطقه است.

در این محله برای اجاره خانه باید حداقل ۱۰۰ میلیون تومان بودجه برای ودیعه خانه داشته باشید و البته اجاره بهای بالایی بدهید. شما برای اجاره یک واحد ۵۲ متری در این منطقه باید ۱۰۰ میلیون تومان ودیعه و ۴ میلیون تومان اجاره به طور ماهیانه بپردازید یا یک واحد آپارتمان ۶۵ متری ۱۰ سال ساخت در نارمک با ودیعه ۱۵۰ میلیون تومانی و اجاره بهای ۵ میلیون تومانی در دسترس مستاجران قرار می گیرد.

در ادامه اجاره بهای محله نارمک با استناد به آخرین فایل های رهن و اجاره مشاوران املاک محله آمده است:

اجاره بهای آپارتمان در محله احمدی نژاد!

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا