بورس و بازارمجله خبری

فهرست آپارتمان‌‌های فروشی در شمال تهران

به گزارش ساختمان آنلاین:   بررسی فایل‌‌های موجود در موتورهای جست‌وجوی معتبر ملکی حکایت از آن دارد که در دو منطقه همجوار ۱و۳ واقع در شمال شهر تهران آپارتمان‌‌های فروشی عمدتا بزرگ‌‌متراژ هستند و مساحتی بیش از ۱۰۰ مترمربع دارند. البته فایل‌‌های لوکس‌‌متراژ نیز در این مناطق پرتعدادتر از سایر محله‌های شهر تهران است، اما حداقل در یکی دو هفته گذشته تعداد لوکس‌‌متراژها در فایل‌‌های فروش موجود اندک است.

به گفته واسطه‌های فعال در مناطق ۱ و ۳، فایل‌‌های لوکس‌‌متراژ در این منطقه عمدتا «کلید نخورده» هستند و چون سازنده‌ها نسبت به فروش تردید پیدا کرده‌‌اند، از تعداد آنها در بازار مسکن کاسته شده است. بررسی دامنه قیمت آپارتمان‌‌های مصرفی در دو منطقه شمال تهران یعنی مناطق ۱ و ۳ نشان می‌دهد کف قیمت حداقل در فایل‌‌های موجود در بازار فعلی، متعلق به آپارتمان‌‌های ۱۵ سال ساخت به بالا در محله‌های مصرفی این مناطق است و تقریبا هیچ آپارتمانی از این گروه به قیمت کمتر از مترمربعی ۵۵ میلیون تومان عرضه نشده است. سقف قیمت نیز در مناطق مذکور متعلق به آپارتمان‌‌های فوق لوکس در مناطقی نظیر ولنجک و کامرانیه است که مترمربعی حدود ۲۰۰ تا ۲۸۰میلیون تومان فایل شده‌‌اند.

Untitled-1 copy

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا