بورس و بازارمجله خبری

آپارتمان‌های ۸۰ متری در تهران چند؟

به گزارش ساختمان آنلاین: اگر به دنبال واحد آپارتمانی در قیطریه که یکی از مناطق شمالی تهران است و دسترسی خوبی به مکان‌های عمومی، تجاری، تفریحی و وسایل نقلیه عمومی دارد باشید، یک واحد ۸۰ متری که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خواب داشته باشد در این منطقه ارزشی معادل ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

اگر خواهان واحدی ۸۰ متری در جیحون باشید که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، به سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

ارزش واحدی با متراژ ۸۰ متر در سعادت‌آباد که ۱۲ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب نیز داشته باشد، ۵ میلیارد تومان است.

اگر‌ قصد خرید خانه‌ای در پونک داشته باشید که متراژ آن ۸۰ متر باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد و ۱۰ سال از ساخت آن

نیز گذشته باشد، به سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان دارید.

آپارتمانی ۸۰ متری در سهروردی که ۹ سال است ساخته شده و ۲ خوابه است در روزهای اخیر با ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

واحدی ۸۰ متری در جنت‌آباد مرکزی که ۹ ساله باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، در روزهای اخیر ۴ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

ارزش واحدی نوساز در سلسبیل که متراژ آن ۸۰ متر باشد و ۲ خوابه باشد، ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان‌ است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا