بورس و بازارمجله خبری

آپارتمان‌های ۱۰۰ متری شمال تهران چند؟

به گزارش ساختمان آنلاین: اگر موقعیت منطقه ولنجک را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که از نظر امکانات درمانی و پزشکی، تحصیلی، دسترسی به فضای سبز و همینطور آب و هوا شرایط مناسبی دارد. ارزش خانه‌ای در این محله که متراژ آن ۹۵ متر باشد و ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خوابه باشد، ۸ میلیارد و ۷۵ میلیون تومان است.

واحدی ۴ ساله در تجریش با متراژ ۱۱۰ متر و ۲ اتاق خواب، در روزهای اخیر با مبلغی معادل ۹ میلیارد تومان به فروش رسیده است.

آپارتمانی ۹۳ متری در زعفرانیه که ۱۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خواب نیز داشته باشد، قیمتی معادل ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دارد. واحدی ۱۱۰ متری در همین محله که ۲۰ سال سن داشته باشد و ۲ خوابه باشد، قیمتی بالغ‌بر ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

واحدی ۲۰ ساله در الهیه با متراژ ۹۲ متر و ۲ اتاق خواب ۷ میلیارد تومان ارزش دارد. واحدی ۹۰ متری در همین منطقه که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد قیمتی معادل ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دارد.

در روزهای اخیر آپارتمانی نوساز در فرمانیه با متراژ ۱۰۵ متر و و ۲ اتاق خواب، ۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحدی ۱۱۰ متری در محمودیه که ۱۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، به سرمایه‌ای معادل ۱۱ میلیارد تومان احتیاج دارید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

آپارتمان‌های ۱۰۰ متری شمال تهران چند؟

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا