اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

مشارکت بنیاد برکت در ساخت 47 هزار واحد مسکونی برای معلولان و محرمان

مدیر عامل بنیاد برکت با اشاره به اینکه نهاد متبوعش در حوزه ساخت مسکن برای معلولان و محرومان طی سالهای اخیر ورود کرده است در عین حال اظهار داشت:بنیاد برکت در حوزه عملیات ساخت 47 هزار واحد مسکونی طی سالهای اخیر مشارکت داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین، محمد ترکمانه در دومین رویداد “مدارس آینده” که امروز سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد،در پاسخ به خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین در خصوص فعالیت بنیاد برکت در حوزه ساخت مسکن اظهار داشت: بنیاد برکت طی این سالها با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه مسکن ورود داشته است و در هر نقطه از کشور که حوادث غیر مترقبه رخ داده است و برای ساخت و بازسازی بناهای آسیب دیده نیاز به کمک بوده است،بنیاد برکت ورود داشته است.

وی با بیان اینکه همکاری بنیاد در حوزه مذکور کماکان ادامه دارد تاکید کرد: بنیاد برکت در بخش های مختلف مسکن نظیر معلولان،وارد شده است و همچنین در حوزه مسکن محرومین در مناطقی که سیل و زلزله رخ داده است ،بنیاد برکت مشارکت داشته است.

ترکمانه همچنین خاطر نشان ساخت:بنیاد برکت طی سالهای اخیر برای عملیات ساخت حدود 47 هزار واحد مسکونی همکاری داشته است و بعد ازاین به همین روال ادامه خواهد داشت.

وی همچنین در پاسخ به ساختمان آنلاین در خصوص همکاری بنیاد برکت در ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن تصریح کرد: مشارکت در ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ماموریت بنیاد برکت نیست و بخشهای دیگر در ستاد فرمان اجرایی امام در این زمینه ورود پیدا کرده اند.

 

مدیرعامل بنیاد برکت در ادامه اظهارات خود به موضوع معماری مدارس پرداخت و عنوان کرد: جای تاسف دارد که علیرغم تاکیدات امامین انقلاب و نگاه مقام معظم رهبری به معماری ایرانی و اسلامی، امروز در ساختمانهایی که ساخته می‌شود از جمله مدارس که مهم ترین ساختمان‌هاست، این اتفاق نیافتاده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه حدود ۱۶ سال است که بنیاد برکت ایجاد شده است، گفت: عمده فعالیت‌های این بنیاد معطوف به بحث مدرسه سازی بوده است. احساس نیازی شد و این اتفاق رخ داد. رشد و توسعه‌ای که در بنیاد اتفاق می‌افتد و سرعت تحولی که در دنیا است منجر به ایجاد مدل‌های جدید حوزه آموزش و پرورش می‌شود تا از دنیا عقب نمانیم.

مدیرعامل بنیاد برکت، با بیان اینکه برگزاری رویداد مدارس آینده با پیشنهاد سازمان نوسازی مدارس در سال گذشته رخ داد، توضیح داد: این پیشنهاد را در یک جلسه رئیس سازمان ارائه دادند و با توجه به دغدغه بنیاد برکت این کار را شروع کردیم.

ترکمانه ادامه داد: ما سعی می‌کنیم جایی قرار گیریم که بیشترین اثر را داشته باشیم و نقطه اثرگذار از یک کار بزرگ باشیم. مدارس آینده چه در حوزه محتوایی و بحث آموزشی و چه در حوزه کاربردی این کار را دنبال می‌کنند.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا