اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

قراردادهای نهضت ملی باید به صورت مشارکتی و در قالب تهاتر منعقد شود 

دبیر همایش سازندگان و انبوه سازان خواستار انعقاد قراردادهای طرح نهضت ملی مسکن با روش مشارکتی و در قالب تهاتر شد و در همین حال بر نقش کلیدی انبوه سازان در ارتقای کیفیت ساخت و سازها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین، همایش سازندگان و انبوه سازان با محوریت صنعتی سازی و پروژه های نهضت ملی مسکن، شامگاه گذشته با حضور جمعی از نمایندگان وزارت راه و شهر سازی، شورای شهر، شهرداری تهران و تعدادی از انجمن‌های صنعت ساختمان و تولید کنندگان برگزار شد.

در  این همایش آقای شهاب سعادت نژاد، ریاست انجمن سازندگان شهر تهران و دبیر همایش گفت: سازندگان و انبوه سازان می توانند در کنار دولت به ساخت مسکن صنعتی و با کیفیت و سرعت بالا کمک کنند و در این راه انتظار می رود موانع موجود از جمله سرعت صدور پروانه ها بالا رفته  و مبالغ مربوط به مالیات و بیمه و عوارض کاهش و قرارداد ها به صورت مشارکت و تهاتر انجام شود و قیمت‌ها از حالت دستوری خارج شده تا بخش خصوصی و انجمن‌های فعال در صنعت ساختمان بتوانند با سرعت و کیفیت مناسب به ساخت با کیفیت مسکن کمک کنند.

وی گفت: در بحث صنعتی سازی نیز باید شرایط و امکانات لازم برای کارخانجات مربوطه فراهم شود و با توجه به نیاز به سرمایه گذاری اولیه سنگین در بخش صنعتی سازی کار ساخت به صورت پیوسته ادامه پیدا کند و موانع بر سر راه تولید برداشته شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا