اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

تزریق آورده متقاضی، سرعت پروژه‌های نهضت ملی را افزایش می‌دهد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: انحصاری که در حوزه زمین به ویژه در استان تهران ایجاد شده با همکاری دستگاه ها در تخصیص زمین امکان پذیر می شود.

به گزارش ساختمان آنلاین، خلیل محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در صورت همکاری دستگاه ها و همچنین پرداخت آورده متقاضیان به ویژه در استان تهران تسریع می شود گفت: دستگاه ها در تخصیص زمین به اجرای طرح نهضت ملی مسکن، متاسفانه همکاری نمی کنند و همین امر خود باعث شده که انحصاری در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی و حیات دار در کلان شهرها مانند تهران ایجاد شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: در استان تهران هم اکنون تنها در یکی از شهرها از جمله ایوانکی طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی اجرا می شود که خوشبختانه این طرح با استقبال زیادی روبرو شده و همین امر خود باعث شده که با واگذاری زمین به متقاضیان شاهد تسریع در روند پیشرفت پروژه ها باشیم.

او ادامه داد: بازار مسکن در حال حاضر با تولید و عرضه مسکن به سمت رونق هدایت می شود و با توجه به نزدیک شدن فصل جابه جایی و نقل و انتقال اجرای این برنامه ها خود می تواند بازار مسکن را به سمت رونق ببخشد.

محبت خواه گفت: روند پیشرفت پروژه نهضت ملی مسکن در شهرهای استان تهران از جمله دماوند، ‌‏ ورامین و پرند ‏هشتگرد با سرعت بسیار خوبی در حال اجرا است و متقاضیان هم با پرداخت به موقع آورده های خود می توانند روند اجرای پروژه را تسریع کنند اما در حال حاضر یکی از برنامه های اصلی در این طرح ها شکستن انحصار زمین در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است.

او افزود: پرداخت تسهیلات هم به ساخت و سازندگان خود می تواند اجرای پروژه ها را سرعت ببخشد چرا که در شرایط کنونی تنها راه برای خارج شدن از معضل مسکن اجرایی شدن این طرح است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا