اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

ادعای بی ارزش بودن اراضی طرح نهضت ملی مسکن را قبول ندارم

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه اراضی با کیفیت به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است گفت: اینکه گفته می شود اراضی کم ارزش یا بی ارزش به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است، ادعای نادرستی است.

آقای ارسلان مالکی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین در پاسخ به این سوال که اخیرا برخی از کارشناسان عنوان کرده اند الزامات قانونی بالادستی و تاکید بر کاهش سهم زمین در هزینه های ساخت واحدهای نهضت ملی سبب شده است که دولت اراضی نامرغوب و بی ارزش به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص داده دهد، شما در اینباره چه نظری دارید اظهار داشت: این ادعا درست نیست چرا که دولت هرآنچه زمین ملی و دولتی در اختیار داشته است به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص داده است.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین درباره مکان یابی اراضی طرح نهضت ملی مسکن خاطرنشان ساخت: در روند واگذاری برخی اراضی در مرکز شهرها به متقاضیان واگذار شده است و در برخی از موارد هم به خاطر کمبود زمین از ظرفیت حاشیه شهرها و الحاقات استفاده شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا